dissabte, 8 d’octubre del 2011

L'equip petit

L'equip petit és un video que explica les vivències dels jugadors d'un equip de futbol de nenes i nenes.

 Avui, l'hem passat als nens i nenes de 3r i hem fet un debat amb ells. Saber perdre, saber guanyar, fer equip, passar-s'ho bé, cooperar amb els altres, sentiments, emocions... El debat ha estat molt interessant i les opinions dels nens i nenes també. Abans no sabia perdre, quan era petit... Ara ja en sé i no m'importa... El que no m'agrada és que es riguin de mi... A i m'importa molt el que em diuen els altres...

Aquestes petites activitats que ens ajuden a conèixer millor com som, ens ajuden a créixer. Durant quasi una hora, la conversa ha estat fluïda i quasi tothom hi ha participat: els que han parlat molt, però els que han parlat menys però que escoltaven el que els altres dient... tot pensant... això també em passa amb mi.

Així comença un treball que farem sobre cadascun dels nens i nenes de l'aula. Ja anirem explicant més experiències.